Felt Things @ Cute Things

Duit Kahwin

Bloggers VS Vloggers

Actually lebih kurang sama jer keypoint this two kind of medium, kedua- duanya untuk menyampaikan sesuatu maklumat , pandangan ataupun hiburan pada orang yang melihatnya.

Bloggers

saya rasa ramai bloggers dari vloggers , yelah bloggers hanya perlukan laptop or pc, internet service, and also time.  Just write apa saja pandangan ataupun maklumat ataupun apa - apa jelah yg awk semua nak tuliskan,  Sebabnya awak semua punya blog, yang membezakan hanyalah cara dan gaya penulisan yang boleh menarik minat orang lain untuk view dan baca blog anda semua.

contoh bloggers yang saya rasa ramai yang view dan baca termasukla saya ialah.....



Hanis Zalikha 

saya suka tengok dia bertudung , walaupun sebenarnya dia seorang yang free hair apa pun cara penulisan dan isi kandungan blognya memang menarik minat saya untuk membacanya.




 


Fatin Liyana

ni nama dia fatin liyana comel budaknya....blog dia banyak tips...baju dia pakai pun lawa2 tapi tak semua my taste....apa pun ni lagi satu blogger yg saya suka view.


ini satu lagi




Nisa Kay

Nama dia Nisa , orangnya sangat aktif....saya tgk dia punya blog and also videonya...bagi saya blog dia menarik sbb lebih kurang mcm fatin liyana la..tapi dia suka attend function dan seorang yang agak peramah saya rasa. 
( ni bukan kutuk ok ,ini memuji namanya) 




for all three bloggers yg saya citer ni kalau anda rasa ayat saya anda tak suka saya mohon maaf beribu ampun.  saya dah follow anda semua...dan boleh dikatakan everyweek saya akan tgk blog anda semua kalau tak busy everyday.






oklah nanti saya citer pasal vloggers plak, saya ni peminat bloggers dan vloggers sejak dah tak sibuk mcm dulu.  Nanti kalau ada bloggers yg saya minat saya akan update kat sini.

1 Orang Hebat:

hazanis said...

semuanya blogger popular..:)

SEMUA YANG ADA DALAM BLOG INI HAK MILIK NUR AZIE