Felt Things @ Cute Things

Duit Kahwin

Vloggers

Assalamualaikum...harini saya nak citer pasal vloggers yg saya minat la...dan rasanya ramai orang minat kot.  Vloggers ni takla ramai sesangat , sebab it need skill untuk bercakap depan video cam.  Yang pasti info yg penting dan cara penyampaian yg menarik boleh menarik ramai orang menontonnya.

salah seorang yg saya paling minat dan selalu menunggu kemunculan video barunya ialah

Vloggers





Mat Lutfi

saya suka cara penyampaian dia yang tidaklah straight...ada unsur -unsur jenaka yg membuatkan sy tak puas tgk video dia.  Video dia juga bukan dibuat untuk saja-saja tapi ada info yang ingin disampaikan.  Dengan loghat utaranya dan cara beliau bercakap juga menarik minat ramai penonton.




Maria Elena

dia seorang yg bijak , cantik dan berkerjaya hebat .  Walaupun ada yg komen mengatakan dia agak annoying sbb cara dia bercakap dalam video cam for me saya tak kisah sebab ada info yg boleh diambil .  Walaupun kadang -kadang ada jugak aksi -aksi yang agak gedik itu just hanya selingan bagi saya.


kalau awak semua nak tengok video mereka berdua , google jer...banyak video yg berguna untuk anda semua .


apa pun ampun dan maaf saya mohon pada kedua - dua vloggers yg saya sayangi ni...andai ada ayat-ayat yang tidak disukai.
SEMUA YANG ADA DALAM BLOG INI HAK MILIK NUR AZIE