Felt Things @ Cute Things

Duit Kahwin


Kelas tahun 3 , dan saya merupakan guru kelas bagi kelas ini.  Masa ni ialah hari guru and  they were very happy that day.


Ini ustaz idris , dah macam ayah kepada diri saya.  A very good man, he handsome...walaupun dah berusia.  Tapi bagi kami yang belum kahwin di Sri Aman Wakaf Bharu , Ustaz Idris mcm ayah pada diri kami.


Nor Asiah guru baru merupakan lulusan dari Acheh, beautiful girl, my friend and will be become my bestfriend.  Because i like a friend like her.  



Tahun 2012, benar -benar merubah hidup aku.  Dulu aku seorang guru yang mengajar anak -anak sekolah rendah.  Sekarang aku melalui pengalaman pekerjaan bidang yang aku blajar dahulu.  2 pengalaman pekerjaan yang berbeza , masing - masing mempunyai keseronokkan dan kesulitan yang perlu aku lalui.  Yang penting life must go on, aku merindui pelajar -pelajar dan rakan -rakan sekerja di Sekolah Rendah Islam Aman Wakaf Bharu dan Sekolah Rendah Islam Aman Kota Bharu.  

Pengalaman meraiakan hari guru dan pada masa yang sama merupakan hari lahir aku.  Tarikh 16 May  merupakan tarikh yang selalu ku nantikan ucapan "Selamat Hari Guru dan Happy Birthday Teacher".  

0 Orang Hebat:

SEMUA YANG ADA DALAM BLOG INI HAK MILIK NUR AZIE