Duit Kahwin

BuKu NotA





saya minat sangat dengan buku nota, tak tahula kenapa.  Suka tengok kulit buku nota yang cantik - cantik , pastu guna untuk tulis something tak kiralah untuk kerja atau peribadi.  Sebab setiap apa yang kita tulis di dalam buku nota tu akan menjadi satu kenangan bagi kita, samada kenangan yang indah ataupun yang pahit.  Kenangan indah boleh kita kenang sampai bila - bila, dan yang pahit boleh dijadikan pengajaran.  Tapi saya beli bila saya ada duit lah.

saya beli kat guardian
kotak Enchanteur 
lotion 
perfume
barang - barang masih
dalam kotak
notebook....
(ni je yang saya nak sebenarnya)













0 Orang Hebat:

SEMUA YANG ADA DALAM BLOG INI HAK MILIK NUR AZIE